והזוכה התמהוני הוא…

רשומה רגילה

המדור שמח להציג בפניכם את המוצר התמהוני שזכה בתחרות 'התקני יו-אס-בי תמוהים' של MIT.

התחרות 'יו-אס-בי אקסטרים' שערכה MIT האוניברסטיה שמתמקדת בעתיד, הניבה שלל התקני יו-אס-בי. היו פנסי שולחן, מאוורר, תנור, מתקן קירור פחיות. וכמובן עיצובים מופרעים של דיסק-און-קי, ואם-פי-3.

אולם הפרס, כפי שנכתב בתקנון, יוענק להתקן התמוה ביותר שיוצג בתחרות. ואת ההתקן הזה הציגה חברה קטנה מסין שלא מייצרת דבר מלבד מוצרים מוזרים באופן קיצוני. החברה הזו למעשה גם לא מוכרת שום דבר, אלא מפתחת את המוצרים מתוך תקווה שחברות ענק אחרות יקפצו על אחד הפיתוחים שלהם ויאמצו אותו אל לבן. דבר שאכן קורה מפעם לפעם. (בטח שמעתם על מברשת השיניים המזמרת, הא?)

'שיאונג צ'אי דֶבֶלוֹפּמֶנט' אכן זכתה בפרס המפוקפק, עבור התקן היו-אס-בי התמוה ביותר שהוצג בתחרות – מצית סיגריות. בבסיס המכשיר קיים מחולל זעיר שממיר חשמל לאש, שמצית את הסיגריה ומכין אותה לעישון.

ההתקן הזה לא עבר שום מבחן בטיחות אך הוא כבר מיוצר לאלפים, שמעיקרא שמים נפשם בכפם ומזהמים את גופם ואת מצב הרוח של היושבים בסמוך להם.

קבלו אותו – מצית USB:

פנינים נוספים מבית היוצר של 'שיאונג צ'אי דֶבֶלוֹפּמֶנט': פנסי תאורה דקים ומעוגלים שמתחברים בתוך פח האשפה ומקבלים את פני הזורק באור גדול. פותחן קופסאות שימורים חשמלי, שנהרס לגמרי אחרי פתיחת חצי קופסה. מכשיר טלפון עם חימום/קירור למאחז היד ולאפרכסת. ועוד כהנה וכהנה מוצרים מוזרים שאיני רואה טעם לפרטם, וגם איני חושב שאדם שפוי יזדקק להם אי-פעם.

=

Creative Commons Licenseמותר להעתיק את הוו'יזואל, להפיץ ולהציג, וכן לבצע יצירות נגזרות – לפי הרישיון של חלק מהזכויות שמורות.

6 מחשבות על “והזוכה התמהוני הוא…

  1. נחמן שלום,

    היתיי מאד מאד רוצה לדעת, האם הפוסט הזה שלך בנושא "שיתוף קבצים בין-מוחי"
    היא פיקציה או אמיתי
    ממתינה לתשובתך בקוצר רוח 🙂

  2. סיסו

    טוב, זה כבר פריט חובה חד משמעי על כל שולחן מנהלים. ממש מכובד שיש לך מכשיר שמדליק עבורך את הסיגריות. אבל מצד שני , המוצר הזה מביא משמעות חדשה לעצלנות, גם את הסיגרייה כבר אי אפשר להדליק לבד?

כתיבת תגובה