פתח מילוט – 3 – הפאזל ב

רשומה רגילה
פתח מילוט – 3 – הפאזל ב | מתח |
[ לכל תעלול יש סוף, קח את זה בחשבון! ]


בעומק הפאזל

אחרי שהחברותא שלו נהרג בתאונה אווירית, אישיותו של מנדי גולד מתערערת; צמד חוקרים פרטיים נשאב למערבולת האירועים; הרב והרבנית מואשמים בפשע בינלאומי; עמוד השדרה עומד להיחשף; מאחורי כל אחד חשבון אישי ארוך שחייב להיסגר, ואפילו במחיר כבד…

בטרילוגיה

בסדרת פתח מילוט נפרשת עלילה מבריקה ומפותלת שמכופפת את כל הכללים. אל קלחת ההתרחשויות נשאבת שורה של דמויות משורטטות בקפידה ומלאות חיים. בחור ישיבה פיקח מדי; סטודנטית חטטנית; איש משפחה בעל חיים כפולים; מנהל מחלקה ביטחונית עם נפש בוגדנית; חבר אמת שמוכן לעשות הכל; ראש-ישיבה ורבנית שמסתבכים בעל כורחם; פרופסור חולני שנראה שאינו מסתיר דבר; ואשה יפנית שאיבדה הכל פעם נוספת.

בסדרה זו נוגע המחבר במיומנות במוטיבים חדשניים. טכנולוגיה-עילית ותעופה; הסדרי אבטחה, מעקבים ומרדפים; לוויין וריגול אלקטרוני; לוחמים על-חושיים, וקרבות מרהיבים של אמנות לחימה; תיאור של יפן והאופי היפני, לצד ההיסטוריה והספיחים שנותרו עד ימינו. מלבד הסיפור המשובח, סופג הקורא ידע מקיף ומסקרן מתובל ביידישקייט.

זהו סיפור רחב יריעה וממכר, בו יצרים מתנגשים, מתח גואה ומסתורין מרחף על הכל. מבוכים של אבדון, כוונות אפלות, ורגשות עזים. ברקע החי של העלילה, מציאות, מדע, אשליה ומיתוס נשזרים זה בזה למצע מרהיב ומרתק שאין דומה לו.

במהלך פרסום הסדרה בעיתונות, היא הותירה רושם בל יימחה על הקוראים וזכתה להדים נרחבים ולגלים של תגובות אוהדות.

נחמן גרשונוביץ – סופר וחוקר בין-תחומי, אמן המתח הריאליסטי המשלב דמיון חסר מעצורים עם היגיון מדעי. מחבר ספרי מתח, הומור, עיון וסיפורת. מאמרים מפרי עטו מתפרסמים בכתבי-עת שונים בארץ ובעולם.

מבין ספריו: השליח מנבצ'יק, מאזן אימה; טעות אופטית; ושמחת בחייך, ושמחת בחייך 2 וחצי; לעלות על נס; תופת, הישרדות, הפאזל (א/ב)…

  • הספר הפאזל ב (יחד עם הפאזל א), הוא חלק שלישי בטרילוגיה פתח מילוט. החלק הראשון: תופת, החלק השני: הישרדות. החלק הבא: מאחורי הקלעים.
  • לחץ כאן כדי לעבור לספר הראשון בסדרה: פתח מילוט – 1 – תופת.
  • לחץ כאן כדי לעבור לספר השני בסדרה: פתח מילוט – 2 – הישרדות.
  • לחץ כאן כדי לעבור לכרך הקודם של חלק זה: פתח מילוט – 3 – הפאזל א.
  • הסדרה פתח מילוט פורסמה בשלמותה כסיפור בהמשכים בעיתונות במשך כשש שנים. לחץ כאן כדי לעבור לעמוד הסדרות שפורסמו, ולקבל מידע נוסף.

> פרטי הפקה:
הוצאה: פנתר
שנה: 2009
לועזית:The Emergency Exit Trilogy – Vol. 3 – Puzzle – Part 2
עמודים: 360

 ארון הספרים היהודי

evrit

לחצו כאן – כדי להצטרף לרשימות התפוצה של הוצאת פנתר. תקבלו ישירות לתיבת האימייל שלכם עדכונים על ספרים חדשים, מאחורי הקלעים, 'בקַרוֹבים', ועוד.
אין קשר בין רשימת התפוצה של הוצאת פנתר, לבין רשימת הדיוור של אתר זה.

143 מחשבות על “פתח מילוט – 3 – הפאזל ב

  1. פאפא ג'ו

    אני התכוונתי ברצינות למה שאמרתי!תרד מהעניין של אלי,רק הבעיה שאתה לוקח את זה בצורה הומוריסטית!
    מקווה שנגיע במהרה להבנה!!!
    אגב זכור לי שקראתי בפאזל ב שתוחלת החיים של המאפר קצרה מאד!!!!!!!!!!!!

  2. אתה יודע מה? אתה מאלץ אותי לדעת איפה אלי ומה איתו,
    חברה, משהו יודע איפה אלי משי? ומה איתו?

    אה, כן, בא תשמע משהו שאולי יותיר אותך בצער לאחר שתקרא את זה, בכל אופן זו המציאות….
    המאפר ידע שהוא חולה בדלקת מח סופנית לפיכך לימד אותי את כל מה שהוא יודע
    )וזה הרבה מאוד… ואני גם עם חיים וגם עם ידע כמו של המאפר האמיתי…(
    ולאחר מכן גם לקחתי לעצמי את הכינוי שלו כך שיכול להיות שתוחלת חייו של המאפר היא קצרה…
    אך לא שלי אי"ה….
    כך שכל מה שנותר לך הוא לספוק כפיך בצער על כך שתוחלת חיי היא קצת יותר ארוכה ממה שציפת…
    לא נורא מתוק, תשלים עם החיים…

  3. תגיד רצחת אותו ואתה מנסה להעלים ראיות…

    אני בסה"כ רוצה לדעת מה איתו, אנשים גרמו לו להפסיק משהו מבורך ואני רוצה לדעת אם הוא באמת הפסיק פשוט חבל לי על כשרון כלוא!!!
    ואתה מונע ממני לדעת זאת… מה נסגר איתך???

    אולי אתה מאיים על חברי האתר??

    חברה אני אומר לכם אין מה לפחד מג'ו…!!!!
    רק תגידו מה איתו?

  4. אתה לא חייב להגיב על כך אבל אני מאוד מקווה שאתה עדיין עם מוטיבציה לכתוב
    מקווה שאשמע ממך בעקבות ספר מוצלח
    בהצלחה תמיד

  5. א.

    ששלומי האס נעלם מהשטח
    וכנראה שמשי מגיב בשם אחר מישהו יודע מי האורח החדש שמגיב כאן אולי הוא יכול להיות אלי משי

  6. א.

    משי מאיפה אתה לוקח את כל הדמיונת האלה
    ולפי התאריך שהתלחת להגיב כאן באתר אז לא היית באתר בחודש תמוז!!!
    אז אולי זה אתה…

  7. משולם ק.

    לפי הסיפור זה בחו"ל
    אבל אם קראת את "מאחורי הקלעים" אז התשובה היא אחרת.

  8. עדיין לא מצאתי אדם שכ"כ מחפש את עצמו באתר אינטרנט…

    וואו אני גם אלי משי וגם אויבו החולה שלומי…

    אתה ממש נשמע כמו אדם שחולה מפיצול אשיות כרוני ועמוק…

    וכל שנותר לי זה רק לאחל לך:
    שתבריא במהרה…

  9. פאפא ג'ו

    סתם צחקתי אל תיקח את זה ברצינות רק רציתי לרמוז שכל אחד יכול לכתוב באיזה שם שהוא רוצה גם אני גם אלי משי וגם שלומי האס וגם אתה וכל מי שרוצה

  10. אני לא רוצה להמשיך להתווכח אבל התזמון היה כ"כ מושלם שהיה לנו בחשדנו על מה לסמוך….

    בכל אופן אני מקווה מאוד שזה לא אתה!!!
    לא, כי לא נחמד לדעת ששותפיך לאתר הם אנשים שלא ממש בריאים בנפשם…

להשאיר תגובה

