מתי ייצא 'הפאזל'?

רשומה רגילה

ושאלות הקוראים לגבי צאת החלק, או החלקים, האחרונים בטרילוגיה 'פתח מילוט'.

ככל שעובר הזמן, גוברים גלי המכתבים והפניות, אלי באופן אישי, ואל מערכת 'הוצאת פנתר'. הקוראים במתח, ורוצים את ההמשך, ומהר!

בחודש האחרון לא הייתי באזור, ונבצר ממני להחזיר תגובות. קבלו כאן תשובות לשאלה המטרידה מכל, מתי הספר יוצא, וכן לשאר השאלות שעלו בנושא.

מתי 'הפאזל' יוצא לאור?

ב"ה בעוד חודש, חודשיים לכל היותר. אם לא יהיו עיכובים בלתי צפויים.

שמעתי שזה הולך לצאת בשני כרכים, זה נכון?

אכן. החלק האחרון בטרילוגיה, 'הפאזל' ייצא לאור בשני כרכים.

על מה ולמה? והרי זו טרילוגיה בארבעה חלקים!

אלו שיקולי הוצאה לאור. החלק עצמו ארוך מדי לספר אחד, וזה מבלי להזכיר את התוספות המיוחדות שאנו עובדים עליהן עתה. תוספות אלה יצורפו לכרך השני.

תוספות מיוחדות? מה ואיזה?

לצערי איני יכול לספר. רק אוכל להבטיח שאלו דברים ייחודיים, חדשניים, שיסבו הנאה רבה לקוראי הסדרה. סודות, גילויים והרפתקאות מאחורי הקלעים של הטרילוגיה והדמויות. החלק של התוספות מוגש על-ידי עורך הסדרה, נפתלי שיינמן, שגם הזכיר אותה במהלך הופעתו בפסטיבל מספרי הסיפורים ה-15 בסוכות האחרון. תשואות הקהל היו מדהימות. נראה שהסדרה התקבלה יפה גם בציבור הרחב.

שני הכרכים ייצאו ביחד, בו-זמנית?

לא. הכרך הראשון ייצא, כאמור, בתוך חודש עד חודשיים. הכרך השני, ייצא זמן-מה לאחר מכן, זמן קצר בהרבה מפרקי הזמן שעברו בין חלקי הסדרה שהיו עד כה.

מה זה בכלל 'פתח מילוט'?

סיפור שפורסם בעיתונות בהמשכים, במשך שש שנים. יש בו עולם מלא של דרמה, מתח ופעולה. הדמויות והאירועים כבשו את לב הקוראים והפכו את הסיפור לטרילוגיה רבת-מכר. החלקים הם: תופת, הישרדות, הפאזל.

____________________________________________________

רוצים להתרגש?

הספר נמצא כעת בדפוס!

מה שנותר לנו לעשות זה, לספור יחד את הימים לאחור,

ולהניח למכונות לעשות את שלהן…

____________________________________________________

הספר יצא לאור – לחץ כאן כדי לעבור לעמוד הספר.

148 מחשבות על “מתי ייצא 'הפאזל'?

  1. אלי משי

    ואני כל הזמן חשבתי שזה אתה חיית קריאה
    נוווווו מתי יוצא הפאזל ב אני מתחיל לאבד את הסבלנות! זה מוגזם עד כמה נחמן נהנה להתעלל ברגשותינו!
    נחמן,חבר שלי במקרה יודע צרפתית וכשהוא ראה בהישרדות עמוד 95 למעלה את המילה "מרד" הוא אמר שזה מילה מאד מאד לא יפה !!!
    אז למה לכתוב זאת אפילו שאנחנו לא יודעים צרפתית!?

  2. א ני

    אם זה באמת נוגע לך,אז תפנה ואל תגיד משעמם לי.

    לאלי, כבר משהו העיר את זה פעם, אבל אם נגיד תרשום מילים כמו חרא , זה לא יהפוך את הספר לפסול, אבל יהפוך אותו ללא יםה.

  3. האיש בשחור

    מה אתה כותב באתר מילים כאלו?
    רואים שצדקתי? הנה עוד אחד שסובר כמוני.
    איך הוועדה הרוחנית לא שמה לב לזה…
    ואיך גרשונוביץ (שלפי דעתי יודע קצת צרפתית.)כותב מילים כאלו???

  4. אורית

    אם מנדי הוא הבן של אביגיל? אם הבנתי נכון ואם אביגיל יהודיה כי חייב שיהיה כאן משהו יהודי בספר!
    אז אייך זה יכול להיות שהיא נלחמת הרי מהתורה כתוב שלאישה אסור להחזיק חרב ביד?
    ויש לי הרגשה שבספר הולכים להיות לנו הפתעות של כמה וכמה יהודים!
    נראה לי שכל הלוחמים יהודים. ככה נראה לי
    הכל השארות.

  5. אורית

    הוא אחות של (בושה אבל אני כבר לא זוכרת איך קוראים לה) זאתי שכתבה על האטום? אני בהלם!!!!! הייתי בטוחה שבסוף הם התחתנו?
    אבל אני לא זוכרת מי אמר שמנדי הוא של קוי בסוף הספר השלישי

  6. צ'נגו

    אתה מצוין נחמן הספרים מרתקים והפיוזים נמתחים
    נראה לי שאלך לחנות צוצרי חשמל ואקנה פיוזים ארוקים יותר

  7. האיש בשחור

    את מעתיקה את הכתובת הדוא"ל שלך כאן בהודעה. אני מעתיק את הכתובת ושולח לך מייל.

  8. דניס קוי מוטוגמורי

    האי סמא נחמן הכל בסדר
    כי הספרים מצוינים ובימיוחד כשאתה מספר על הטיגוסון
    תודה על הספרים
    בברכה
    דניס קוי מוטוגמורי

  9. דוד אשר בלייר שביון

    אני מדבר אל נחמן גרשונוביץ .
    אתה סופר טוב כותב סיפרי אקשן ורגש יידישקייט ודרמתיות
    נ"ב
    תזרז את העינים תוציא את הספר הפאזל וכולנו נישמח

  10. האדמו

    ‏‏‏‏‏‏‏‏דעינא ספוראים אית זער שאיין אינד די הוסת
    אגותא כתיבה
    יעשאר כואך

    הצלוחה רבה עין פרנסה אומאיין
    ד"ר

להשאיר תגובה

