20 משפטים שלא תרצה לשמוע מהעורך שלך

רשומה רגילה

"אם תתעקש, אני אוכל להשאיל לך מגרסה." זה רק המשפט הראשון… ברשת רצות שפע רשימות מסוג זה, זהו קטע מקורי.

שלום, מדבר העורך שלך…

1. אם תתעקש, אני אוכל להשאיל לך מגרסה.

2. תגיד, באיזה שפה זה?

3. אין חורים בעלילה? אז אתה בטוח ששלחת את כל העמודים?

4. לא, 'לשכתב' זה לא 'לעשות הגהה'.

5. כן, עברתי על כתב-היד. לא עדיף שתבסס על זה סיפור קצר?

6. חשבת אולי על שוק העיוורים? לא בכתב ברייל, כמו שזה…

7. כל המהדורה עדיין אצלך בסלון? אתה יודע, בקרוב ל"ג בעומר.

8. לא, ממש לא השתעממתי בעת הקריאה. פשוט נרדמתי.

9. עודדת אותי להצטרף לאגודה  נגד כריתת יערות ליצירת נייר.

10.      [ הושמט בעריכה ]

11. מרתק. איך הצלחת לתמצת 30 עלילות מפורסמות לתוך עלילה של ספר אחד.

12. קראת את הספר שלי 'איך להתמודד עם דחייה'?

13. למה יש לי תחושה חזקה שכבר קראתי את זה פעם?

14. אם תצליח לפרסם את זה, אני פורש וגם מתחיל לכתוב.

15. איך שאני רואה את זה, ביקורת לא תטריד אותך… לעולם.

16. תקרא לזה 'סיפור אמיתי', לפחות יבינו למה זה משמעם.

17. בסין זה ירוץ חזק. לא, לא צריך לתרגם. כמו שזה…

18. תוסיף ציורים, לפחות שאנשים יוכלו לתת את זה לילדים שלהם.

19. מה? טרגדיה? במשך כל הקריאה חשבתי שזאת פרודיה.

20. לא הצלחת להרים את הרמה? טוב, תוריד אותה יותר, אולי נמכור את זה לילדים.

2 מחשבות על “20 משפטים שלא תרצה לשמוע מהעורך שלך

  1. מירי

    מד"ב קצת נועז אמנם. אני מניחה שאתה מתייחס לחברה אוטופיסטית בה לכל אדם יש עורך.

להשאיר תגובה

