ספר האורחים – תגובות כלליות

רשומה רגילה

השאירו חתימה

אם יש לכם משהו לומר שאינו קשור ישירות לרשימה ספיצית, אם יש לכם תגובה כללית על האתר, על המאמרים, הספרים או תכנים אחרים כאן, הנכם מוזמנים לעשות זאת כתגובה לעמוד זה.

אם יש לכם בקשות, רעיונות, זה המקום.

אם אתם קוראים קבועים ורוצים ליידע קוראים קבועים אחרים על עצמכם ותחומי העניין שלכם, עשו זאת כאן, ואל תשכחו להכניס קישור אל הבלוג / אתר שלכם.

כדי לכתוב משהו ישירות אלי, תוכלו לעשות זאת דרך טופס כתבו אלי, למעלה בצד ימין.

"אם אינך משאיר סימן להיותך במקום כלשהו, כאילו לא היית בו."

(אריהוס שלובין)

248 מחשבות על “ספר האורחים – תגובות כלליות

  1. ד.ק.מ.

    מישהוא יודע אולי באייזה שנה קורה כל הסיפור של פתח מילוט(אני לא מדבר על זמן מלחמת העולם השניה)?!(תגיבו כאן)

  2. נמר סיאמי

    תודה על הספרים נחמן אתה תותח!! ודרך אגב רציתי רק להעיר שכדי להגיע לפה צריך לגלול המון אז אם תוכל להגיד למתכנת לעשות ORDER BY … DESC וכן להציג את ה DIV response לפני התגובות של שאר האנשים כך יהיה אפשר להגיב בקלות אבל זה כבר שיקול שלך האם נהיה מוכרחים לקרוא הכל לפני שנגיב(אפשר לקצר לחמש שש תגובות אחרונות ואפשרות לטעון את השאר.) וכן רציתי להאיר.. אני זוכר עוד את האתר הראשון(אולי היו כמה) ושפו על ההתקדמות רואים שהאתר מושקע, התכנים מעניינים והכי חשוב האווירה נשמרת. אז שיהיה לך בהצלחה ואני ישמח לתגובה על התגובה..

  3. חח אחי.. זה מערכת מוכנה – ווינדרפוס, לפי מה שאני יודע אי אפשר לשנות דף אחד כי כל הדפים ישתנו גם. והמערכת לא כתובה בhtml שכל דף הוא משו בפני עצמו, אלה בשפה אחרת (אין לי מושג, נראלי php)

  4. בכל זאת חברים, אני כבר שלחתי פניה, אני רוצה לארגן אתר מטורף, בארור שכולל פורום, אני רק מחכה לתשובה.

להשאיר תגובה

