לקחת את הסלולרי לפסיכולוג

רשומה רגילה

פרודיה ויזואלית, על הדבֵקות בטלפונים 'מאושרים', שרווחת בימים אלו בציבור החרדי.

יש לי מחשב מאושר. ספרים ודיסקים מאושרים. אבל לצערי, הטלפון הנייד שלי, לא מאושר בכלל. הוא עצוב, חמור סבר, והוא צועק את זה ליד אחיו המאושרים.

תראו בעצמכם.

בוקר טוב. אני מאושר.

 

הבו לי פרוזק. אני עצוב.

 

הערה: הקטע לעיל הוא פרודיה על הדבֵקות בטלפונים מאושרים, שרווחת בימים אלו בציבור החרדי. אנשים מסתכלים במבט מוזר באלה שמחזיקים טלפון שאינו מאושר, ועליו לא מתנוססת הדִבְקית המעוגלת. נמנעים מלצרוך שירותים, אותם מספקים בעלי מקצוע שהטלפון שלהם לא מאושר. מתעלמים ממודעות פרסומת בהם המספר להתקשרות, אינו נמנה על ה-לא מאושרים. יש כאלה שאף לא מגיבים לשיחה שמגיעה מטלפון לא מאושר.

אז קחו טלפונים מאושרים, ותהיו, איך לא, מאושרים…

4 מחשבות על “לקחת את הסלולרי לפסיכולוג

  1. שיר

    חחח
    אני רצה להחליף סלולרי.
    הסלולרי שלי שחור לבן כבד וישן – אני מקווה שזה לא מעיד עליי

  2. שיר

    חחח
    אני רצה להחליף סלולרי.
    הסלולרי שלי שחור לבן כבד וישן – אני מקווה שזה לא מעיד עליי

  3. דבורה

    לי זה נראה כמו ניצול ציני של העדריות בה לוקה החברה החרדית –
    ברור שחרדים יקנו מכשיר שאושר ע"י רבנים – אבל גם כך מדובר בציבור שחי בדוחק וצמצום – אז למה להכביד אי-אפשר פשוט לדרוש ניתוק משירותים מתקדמים??? למה להטיל הוצאות נוספות!!!
    אני לא חרדית, אבל יש לי משפחה חרדית ואני חושבת שהרבנים ממש עושים עוול למשפחות שגם כך חיות מהיד לפה.

  4. ישעיה

    למה להכביד? כי החברות לא רוצות להקל. והעבודה לנטרל את הדברים שלא נחוצים מאוד יקרה.

להשאיר תגובה

