יומנו של עבריין: דברים לעשות מחר

רשומה רגילה

בפשיטת פתע של המשטרה על ביתו של עבריין ידוע, נלקחו מסמכים וחומרים אחרים, מלבד המחשב. מסתבר שהפשיטה היתה ברגע הנכון. לפניכם צילום מסך של שולחן העבודה במחשב שלו, עם יומן המשימות של מחר.

לא נגענו…

 

תגובתו של פינטו טרם נמסרה.

7 מחשבות על “יומנו של עבריין: דברים לעשות מחר

  1. פינטו

    וואללה, לא ידעתי שאני הבא בתור ! ! !
    אז אני בורח בינתיים לשווייץ תודיעו לי מתי לחזור.

  2. פינטו אחר

    לפני שהוא הספיק לממש את המזימה המרושעת של קניית בצל!

    ואגב- העבריין הנ"ל חשב להספיק ה-כ-ל ביום שישי אחד??
    גם לחסל את פינטו,גם שבאותו יום שישי תהיה כבר ההלווייה של הפינטו,וגם בסוף עוד להספיק ללכת לבריכה??
    העבריין הנ"ל חי כאן בארץ בכלל??
    בטוח שהוא עבריין,ולא אסטרונאוט,במקרה?
    איך שלא יהיה,אם הוא יצליח לצאת בערבות,אני אדאג לזה שישטפו לו את הלימוזינה במחיר טוב.
    סתם כי יש לי לב טוב.
    הוא רק צריך להגיד שפינטו שלח אותו.

  3. מזכיר מובטל

    טכנית נראה לי שזה אפשרי לעשות הכל ביום שישי אחד. תעשה חשבון–
    לקנות לאמא בצל = חצי שעה, והחצי שעה הזו זה מהאיחור לפגישה עם זרגרי.
    הפגישה עם זרגרי = בטח סיפור של חצי שעה או שעה.
    לבדוק את המשלוח של נחשון = בדיוק שתי דקות, כי זה בסך הכל שיחת טלפון.
    לחסל את פינטו = במקרה הגרוע זה לוקח שעה, אם הבנאדם ממש מתעקש לגסוס ול(צונזר קטע אלים) עד שהוא מת.
    לשלוח את הלימו לניקיונות = חצי שעה, שאותה הוא מנצל לסגור חשבון עם צ'ארלי על הפיצוצייה.
    ———-
    בינתיים אנחנו עומדים על שעה אחת בצהריים בערך. מכאן יש לעבריין זמן לאכול טוב ולישון כמה שעות, עד כמעט שבת.
    ———-
    הלוייה מהירה מאוד בגלל שבת כמובן. הוא נותן פרחים לאלמנה. ויוצא עם מתי שזה (לפי דעתי) המטרה הבאה לחיסול…… (דעתי האישית בלבד)…
    ———

    אני מזכיר מסודר שמכיר את עולם העבריינות ומחפש עבודה, סודיות מובטחת–

  4. מזכיר בתפקיד

    האמת ששנייכם צודקים גם מזכיר מובטל וגם דאני . זה הבן שלו והוא המטרה הבאה לחיסול .

    במאפיה יש לפעמים תשלומים כבדים .. .

    (ומי מאלץ אותו לחסל את הבן שלו, את זה אני כבר לא יכול לגלות, אחרת אני עצמי יהיה המטרה הבאה)

  5. סיסו

    אין ספק שהתוכנית לקניית בצל זו אחת המזימות המרושעות והאכזריות שבנמצא. ניצלנו

    🙂

להשאיר תגובה

