פרסומת לביקורת

רשומה רגילה

פוסטר: מ' גורווסקי

לפני זמן מה, בעת קריאת מאמרים באתר מסחרי, התפרץ לנגד עיני פרומו פלאש לסרט חדש. נאלצתי לצפות בו עד תומו, כי הנ"ל מיאן לזוז הצידה או להצטמק כל עוד לא אמר את מה שיש לו לומר.

במהלך הפרומו הופיעו כיתוביות ביקורת והלל מתוך מגזינים נחשבים. אחד מהם אמר: "מחזה מרהיב עד יומרנות סקנדליסטית – ג'רי פידלר, 'דיילי אֶקסְפֶּקט'".

שמעו, זה קנה אותי. זה הלהיב אותי יותר מכל דבר אחר. אמרתי לעצמי, הו, זה בדיוק הדבר לו חיכיתי כל-כך הרבה זמן. מרהיב, יומרה, סקנדל. איזה יופי של התבטאות, איזה ניסוח מליצי-פיוטי ועם זאת גם עדכני ומודרני. אך, המבקרים האלה, תענוג אמיתי לקרוא אותם.

ובכן חברים, אני חושב שהפרומו המדובר פעל את פעולתו הפרסומית על הצרכן הפוטנציאלי, כי מאז אני קורא בקביעות את ה'דיילי אֶקסְפֶּקט' ובמיוחד את טוריו ומאמריו של ג'רי פידלר שכבר הפך ידיד שלי…

ולגבי הסרט? נו, לא השתכנעתי. אולי אני גם לא מבין פרסומות.

מודעות פרסומת

4 מחשבות על “פרסומת לביקורת

  1. ירון

    מצחיק :))
    זה כמו להשתכנע מפרסומת, ללכת לקולנוע לקנות פופקורן ולחזור הביתה.
    הפופקורן שלהם שונה, מה אפשר לעשות.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s